סגולות של טיפול שיאצו

שיאצו – מגע בין גוף לנפש

הגישה לריפוי הגוף בעזרת שיאצו היא גישה הוליסטית – המתייחסת  לכל חלקי הגוף ולא רק לאזור בו מופיעים תסמיני הכאב. מטרת הטיפול בשיאצו היא להגיע לאיזון בין הגוף והנפש דרך שחרור חסימות מן המרידיאנים- אותם פלגי אנרגיה בלתי נראים האחראים על תפקוד הגוף

שיאצו היא שיטת טיפול במגע הקיימת אלפי שנים ומקורה ביפן ובסין העתיקה. השיאצו מתבסס על הרפואה האסיאתית והושפע במהלך השנים על ידי טכניקות עיסוי וטיפול שונות כגון רפלקסולוגיה, אקופונקטורה וטווינה. ההנחה העומדת בבסיס השיטה היא שבגוף האדם קיימים פלגי אנרגיה בלתי נראים הקרויים "מרידיאנים"  אשר משפיעים על תפקוד הגוף ומושפעים מן האיברים הפנימיים. מטרתו של טיפול השיאצו היא לאזן את גוף האדם על ידי שחרור החסימות בערוצי אנרגיה אלו אשר גורמות להיווצרותם של תסמינים כמו רפיון, חולשה או כאב.

מהלך הטיפול כולל בעיקר לחיצות על כל אותן הנקודות אשר משמשות ברפואה הסינית כבסיס לטיפולים מסוגים שונים. בנוסף ללחיצות משתמשים בשיאצו במתיחות של הידיים והרגליים, האצבעות, הצוואר ועמוד השדרה. בנוסף, שיאצו יכול לשלב בתוכו גם אלמנטים של עיסוי על מנת להרגיע את גופו של המטופל ולהביא אותו רגוע ונינוח  יותר אל תחילתו של הריפוי.

השיאצו יכול לטפל במגוון רחב מאוד של בעיות כולל: כאבים נקודתיים וכאבים כלליים, בעיות אורטופדיות, פריצת דיסק, חוליה שזזה ממקומה, מתח נפשי, בעיות נשימה, חרדה ודיכאון, תסמונת המעי הרגיז, בעיות עיכול, בעיות גניקולוגיות, כאבי ראש כרוניים וכדומה. שיאצו היא שיטת טיפול  אידיאלית גם לטיפול בפציעות- כולל כאלה הנגרמות כתוצאה מתאונה או פעילות ספורטיבית. הטיפול בשיאצו מתאים לכל אדם בכל גיל החל מתינוקות דרך נשים בהריון ועד למבוגרים בגיל הזהב.

דרכו של המטפל בשיאצו מתחילה בגוף אך נוגעת גם בנפש המטופל. החוויה העשירה שמועברת בעזרת השיאצו תורמת פלאים לתחושת רוגע ושלווה ואלה תומכות בשיפור ניכר שחל כמעט מיד בבריאות המטופל.

תמיד אפשר ליצור איתי קשר מרינה טיורין